Vinter Sommar
Pistkarta
Öppettider
Boka
Brand logo

Bra att veta

Synpunkter och städning

  • Meddela oss senast 11.00 dagen efter ankomst om något i boendet inte är till belåtenhet.
  • Om du beställer slutstäd ska det ske 2 dagar innan avresa och boendet behöver vara tomt och nyckeln återlämnad vid utcheckningstiden. Notera att tiden för utcheckning ändras vid bokad slutstädning.
  • Städar ni boende själva vid avresa ska Lilla städhjälpen följas. Trasor, rengöringsmedel, dammsugare och mopp finns i städskåpet i respektive boende.  Är ni missnöjda med städningen vid ankomst ring 054-13 26 00 för att göra en felanmälan så kommer vi och åtgärdar. Felanmälan måste inkomma till oss senast 11.00 dagen efter ankomst. 

Incheckning- och servicepunkt

Vid ankomst hittar ni er nyckel i incheckning- och servicepunkten. Det är även här ni lämnar nyckeln vid avfärd. Är det något som saknas i boendet såsom tallrikar, bestick eller om ni behöver ett extra lakan hämtar ni det i samma bod.

Allmän information till boendegäster

Klicka här

Vanliga frågor och kontakta oss

Klicka här